مقاومت در برابر تغییر طبیعی است. اما لازم نیست چنین باشد. دور از آن. تغییر در واقع در زندگی شخصی و حرفه ای ما برای ما خوب است زیرا باعث انعطاف پذیری بیشتر ما می شود ، ما را در معرض تجربیات و افراد جدید قرار می دهد و درها را برای فرصت های بیشتر باز می کند.

با این حال ، اگر می خواهید تغییری در زندگی خود ایجاد کنید ، می توانید با رعایت این هفت نکته ، این کار را

مثبت انجام دهید.

1. آنچه را که می خواهید تغییر دهید شناسایی و درک کنید.
هر وقت تصمیم به ایجاد تغییر گرفتید ، ابتدا باید بدانید که چرا در وهله اول تغییر ایجاد می کنید. دانشیار آنتونی گرانت ، از واحد روانشناسی مربیگری دانشگاه سیدنی ، می گوید شما باید با تعریف ارزش های اصلی خود شروع کنید و آنچه را که برای شما مهم است شناسایی کنید.

گرانت می گوید: "شما باید بتوانید اهداف خود را که به عنوان یک شخص به شما اضافه می کند ، تشخیص دهید و این باعث می شود احساس بهتر و گسترده تر شوید."

اگر هدف شما با ارزش های اصلی شما هماهنگ باشد ، "فکر کردن به آن باعث ایجاد احساس روده مثبت می شود."

2. زندگی منفی خود را رها کنید.
این به آن سادگی که ممکن است به نظر برسد نیست. اگر احاطه منفی دارید ، چگونه انتظار دارید زندگی مثبت و شاد داشته باشید؟

در حقیقت ، افرادی که منفی هستند و یا تحت تأثیر منفی هستند ، استرس بیشتری دارند ، بیشتر بیمار می شوند و نسبت به افراد مثبت فرصت کمتری دارند. کریس تالامباس درباره Lifehacker می گوید: "وقتی تصمیم می گیریم که مثبت شویم و تصمیم خود را با عمل دنبال کنیم ، شروع خواهیم کرد تا با موقعیت ها و افرادی که مثبت هستند نیز روبرو شویم."

البته ، این ساده تر از انجام گفته می شود. به همین دلیل او پیشنهاد می کند که با انجام موارد زیر می توانید این هدف را انجام دهید:

شما وقتی این مراحل را طی می کنید ، در زندگی خود اطمینان بیشتری پیدا خواهید کرد.

3. بیشتر ورزش کنید.
ممکن است از شنیدن هر کس به شما بگوید که شما به ورزش بیشتری احتیاج دارید خسته شده اید. مطمئن. ورزش از نظر جسمی برای شما بسیار عالی است. اما ، این همچنین یک راه عالی برای مثبت تر شدن در زندگی است. ورزش می تواند جهت اکثر شرایط زندگی شما را تغییر دهد. همانطور که نایک می گوید: "همین کار را انجام دهید." فواید ورزش بسیار زیاد است. شما هدفی کسب می کنید ، رانندگی می کنید ، اما بیش از همه این رشته را به شما می آموزد.

برای مبتدیان ، وقتی ورزش می کنید ، نسبت به خود احساس بهتری می کنید و همین امر باعث می شود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. ورزش همچنین اضطراب و استرس را کاهش می دهد و مواد شیمیایی سرخشی را در مغز مانند اندروفین و دوپامین آزاد می کند.

4- با دیگران مهربان باشید.
سونجا لیوبومیرسکی ، استاد دانشگاه کالیفرنیا ، ریورساید ، می گوید: "افرادی که به اعمال مهربانی می پردازند با گذشت زمان شادتر می شوند." دلیل؟ "وقتی با دیگران مهربانی می کنید ، به عنوان یک فرد احساس خوبی می کنید - اخلاقی تر ، خوش بین تر و مثبت تر".

روش های مختلفی وجود دارد که می توانید با دیگران مهربان باشید که وقت و تلاش زیادی را انجام نمی دهند. به عنوان مثال ، شما می توانید قهوه را برای یک همکار خریداری کنید. هزینه شخص را در صف پشت خود پرداخت کنید. به یکی از اعضای خانواده یا یکی از دوستان خود مراجعه کرده یا آنها را به سمت فرودگاه سوار کنید. به صندوق دار یا سرور لبخند بزنید. یا ، هر وقت آزاد بود می توانستید داوطلب شوید.

5. ایجاد یک شبکه پشتیبانی.
طبق گفته های کلینیک مایو ، "شبکه پشتیبانی اجتماعی قوی می تواند برای کمک به شما در استرس اوقات سخت ، چه در روز بد در محل کار و چه در یک سال پر از ضرر یا بیماری مزمن ، بسیار مهم باشد." این گروه از دوستان ، خانواده و همسالان نیز حائز اهمیت هستند زیرا آنها مزایای دیگری از قبیل فراهم آوردن احساس تعلق ، افزایش در عزت نفس و احساس امنیت را در هر زمان که به مشاوره ، اطلاعات یا راهنمایی نیاز دارید ، ارائه می دهند.

6. موارد غیر ضروری را از بین ببرید.
پس از مشخص کردن مواردی که در زندگی شما مهمترین هستند ، زمان آن رسیده است که همه چیزهای دیگر را از بین ببرید. این همه در مورد ساده کردن زندگی شما است ، به طوری که شما می توانید روی چیزهایی که بیشتر برای شما مهم هستند تمرکز کنید و از حواس پرتی مانع شوید.

همانطور که لئو بابوتا در مورد عادات ذن توضیح می دهد:

ما در زندگی خود چیزهای زیادی داریم ، از اموال گرفته تا کارهایی که باید انجام دهیم تا اطلاعاتی که به درهم و برهمی بصری و عاطفی وارد می شوند ، بیش از حد بارگیری کنیم. نتیجه؟ ما در نهایت کارهای زیادی انجام می دهیم که برای ما مهم نیست ، زیرا ما کارهای دیگری برای انجام این کار داریم که در زندگی ما رخنه کرده است و در زندگی مان می گذاریم ، ناشناخته است.

من این موضوع را در دنیای تجارت نیز صحیح می دانم که وقتی هزینه های غیرضروری را از بین می برم ، می توانید استرس کمتری داشته باشید.

7. قدم های کودک را بردارید.
جان بروبکر درباره کارآفرین می گوید: "یکی از اصلی ترین انگیزه های ما برای ادامه استقرار ، مراحل کودک است." به این دلیل است که وقتی به تصویر بزرگ نگاه می کنیم می توانیم از همه مراحل در دستیابی به یک هدف غافل شویم.

در عوض ، "هدف بزرگ تصویر را در مراحل منظم و قابل کنترل کودک قرار دهید." سپس ، روزانه برنده های خود را ثبت کنید و جشن بگیرید.

این به شما کمک می کند تا تغییری را که به روشی مثبت و معنی دار به دنبال آن بوده اید ، بدست آورید.


مشخصات

  • دانلود + ادامه مطلب (منبع اصلی)
  • کلمات کلیدی: زندگی ,مثبت ,انجام ,ورزش ,گوید ,ایجاد ,انجام دهید ,شبکه پشتیبانی ,مهربان باشید ,داشته باشید ,منفی هستند ,دیگران مهربان باشید
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارشدهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

عکس آقای خامنه ای

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

تراوشات ذهنی یک دیوانه برای خوانده نشدن سامانه اطلاعات و اخبار مشاغل ایران یک استکان خیال مصور گردشگری وبلاگ درباره بواسیر مشاور تحصیلی چاپ روما یادداشت های یه دخترِ اسفندی ابزار دقیق